Translate

wtorek, 2 września 2014

Tso Moriiri ..cudowny mus marchewkowy

  • Ten kosmetyk to konsystencja.
    Niebywała ,niespotykana,arcyprzyjemna!
    Absolutnie polecam jeśli macie skórę suchą,szorstką,po opalaniu lub po prostu w czasie wakacji ...wypatrzyłam, powąchałam i przepadłam
  • W zasadzie pasuje mi w nim wszystko,...no mógłby być ciut tańszy.
    Kosmetyk jest naturalny ,zawiera cenne olejki,witaminę C oraz E .
    W widoczny sposób wpływa na sprężystość skóry,natłuszcza ją,jakby lekko barwi,dlatego trzeba uważać na białe ubrania.
    Wrócę do konsystencji ,w pudełku jest puszystym musem,takim ...jakby napowietrzonym(?) natomiast na skórze zamienia się w gęsty ,pachnący(cytrynowo-marchewkowo-pomarańczowy) olejek.

    Bardzo przyjemnie mi się go używało przez całe lato i kolejną wiosną z chęcią do niego wrócę.
  • Właśnie kończę drugie opakowanie tego cuda, przywołuje cudowne wspomnienia z wakacji:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz