Translate

wtorek, 26 sierpnia 2014

Bobbiny,nowe hobby?

Ponieważ od pewnego czasu siedzę w domu na zwolnieniu...przychodzą mi do głowy rzeczy o których wczesniej bym nie pomyślała głównie ze względu na brak czasu

Od zawsze pociąga mnie wszelkiego typu hand made
Lubie oglądać ale i sama się pokuszę na jakiś wytwór własnych rąk od czasu do czasu.
Ostatnio ta potrzeba sięgnęła zenitu po obejrzeniu włóczek y odzysku/recyklingu materiałów

Inspirująca paleta barw ,ogromny wybór  oraz potrzeba przytulnego urządzenia pokoiku mojej córki sprawiły że zaczęłam działać


Owa recyklingowa włóczka  która obudziła we mnie potrzeby twórcze to Bobbiny

cuda które można stworzyć w tego materiału zachęcają do działania (motek takiej włóczki kosztuje ok 28 zł, duże bukowe szydło ok 20 zł.



 www.facebook.com/pages/Fabryka-wzor%C3%B3w-na-drutach-i-                       szyde%C5%82ku/151825798304306?fref=ts

Niebawem postaram się pokazać co udało mi si samej stworzyć.

Polecam zajryec na strone www.bobbiny.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz